Monday, February 15, 2010

futsal~~best!

13/02/2010 ~~ aku ada futsal tournament. thats a 1st time aku join tournament mcm 2. aku + d geng wakil dun bukit baru...kiranyerr aku nie pemain import larr... memula raser takut gak coz ini 1st time kan tapi saat yang paling best masa tgk member dapat jaringkan gol...fuhhh...perasaannya sukar nak digambarkan! aku pown takut gak maner lew tau aku tercedera kew..tapi...nasib baik xde pape. walau pown nie 1st time join tapi rasa best sgt coz my team is a WINNER!!! and thax  to ALLAH sbb bagi kami nie peluang tuk success. Syukur Alhamdulillah....
~~ malam 2 gak kitorang disambut ngan fireworks...dasyat2!!!

p/s: to Aini...thx...take care....May Allah always bless u....   =)

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...