Wednesday, March 10, 2010

madah si ady...

urmm dah lama aku x post kt cni. bz sket larr...ngn kj lagik. lebih2 lagi xlama agi ada stocktake kt tmpat kj aku...urmmm penat...kwn aku dak ady 2 plak slalu bt aku sakit ati....uiii nasib baik la kawan...kalo x....


semenjak 2 menjak nie...dier slalu sebut 1 word 'hampeh' nie kat aku. kekadng 2 satu ari bley smpai 3-4 kali dia sebut. bengang gak lar rasanyer tapi aku nie sorang yg penyabar orgnyer...cewahh! so xpe arrr, layan jela...budak2 mmg cam 2...wakaka...

word dier...


"BE YOURSELF!"...means...jadilah diri kita sdiri. org xkan bley ubah diri kita. hanya kita jek yg bole...


kekadng apew yg si ady nie cakap tu btol walaupun aku ada sket bengang tapi ok gak tue...kita boleh fikir sedalam-dalamnyer.


BE YOURSELF k...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...