Sunday, September 18, 2011

++ 4X Malang ++

Tarikh 8/9/11 bersamaan khamis adalah antara hari malang bg aku. Aku dpt 4x malang pd hari tue. mcm siot kn?

First ----------> hari tu lbh 4x aku terjatuhkn pen. aku x tau ape sbbnya. Agaknya tangan nie dh x mampu nk memegang lagi kot. Haishhh...
Second --------> dah beberapa kali aku tsadung kt tempat keje. sial punya lantai! time nie pulak ko nk bt hal!
Third ---------> time rehat gi mkn kt kedai...bley pulak masin. Bukan masin sikit, masin byk pulak tu. Baru berangan dr awal nk mkn mee sup. sekali bila telan masinnye nauzubillah. Aii brape tan garam ko bubuh?
Last ---------- > terkunci kt bilik loker. tak ke cibai namanye! Security pon bangang jgk. tak sedar ade org ke? nk kt lampu tutp, nie terang benderang aku tgk. Security camne ko kj nie? Fail!

Haishhhh..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...