Sunday, September 18, 2011

++ Merapu itu menarik ++

x percaya? seharusnya ada perlu percaya...benda yg aku ckp tu mmg terjadi pd sume org. toksahlah ko nk menipu yg korang x rasa tertarik...

Tipu dosa...
hahaha...
still lagi menafikan?
haishh...
degil!
aku tunjuk contoh k...

cth:- [1] lagu 'bawaku terbang'
- kamu yg bawa ku terbang, kamulah jua yg membawa cinta kejalannya.
*logiknyer...kamu tu siapa? air asia ke yg bawa die terbang? x kn??
superman?
spiderman?
hahaha...
cinta ade jln ke? jalan cinta mati?
hakhak
x pnh dgr pon...
so... ----> merapu.

cth:- [2] tgh duk msj dgn bf de...then nk pi mkn2...mesti bagitaukn
gf - awk, sy nk mkn jap
bf - nk cket...suapkan...
gf - buka mulut tue...
bf - haaa....
* secara logiknya ape yg bf de tu makan ha? setakat duk mesej nganga mulut, confirm aa angin je yg masuk kn. mkn angin ka?
hahaha...
yer...mmg merapu!

cth:- [3] manga-aka-komik
*aku amek contoh komik zint la...part ade budak malang yg setiap hari de adalah malang. lbh teruk, sp yg sentuh bdk malang 2 cinfirm die pon turut menerima nasib malang...
-->tibe2 kereta yg tah dari mn langgar org yg tersentuh die...
-->tibe2 je peti ais duk hempap die...dtg dr langit kot peti ais tue...
hahaha...
sumpah terguling2 aku gelak baca komik zint!
ok! merapu!


so, aku rs 3 contoh nie dah cukup kot bt korang mgaku yg merapu itu mmg menarik.
kan??


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...